Klienci mBanku zgłaszają problemy z logowaniem do serwisu transakcyjnego tej instytucji. Bank potwierdził problemy techniczne.

Podstawowym problemem jest powolne, a w niektórych przypadkach nieskuteczne logowanie do e-bankowości mBanku. Podobne problemy odnotowują także klienci korzystający z bankowości mobilnej.
Z tego powodu zawrzało w mediach społecznościowych. I właśnie tam bank zabrał głos na temat awarii.
– Sprawdziliśmy zgłoszenia dotyczące działania serwisu transakcyjnego. Obecnie mogą występować spowolnienia dotyczące niektórych sesji logowań do serwisu transakcyjnego mBanku. System banku pracuje w trybie ciągłym, a zlecenia i operacje – w tym transakcje kartami płatniczymi – realizowane są bez utrudnień. Trwają prace nad wyeliminowaniem spowolnień – napisał administrator fanpage'a mBanku.
Dokładnie te same słowa przesłano w oficjalnym komunikacie do redakcji Bankier.pl.
[Aktualizacja] System transakcyjny działa już poprawnie. Rzecznik prasowy banku poinformował o rozwiązaniu problemów o godzinie 18:00 tego samego dnia.
mwc




























































