Problemy w działaniu systemu bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego utrudniają klientom dostęp do swoich środków.


Spowolnione działanie systemu bankowości internetowej już po zalogowaniu lub logowanie zakończone niepowodzeniem to główne objawy problemów, z jakimi w poniedziałek po południu borykają się klienci ING Banku Śląskiego. Zgłoszenie w tej sprawie otrzymaliśmy na alert@bankier.pl, klienci banku na problemy skarżą się również w mediach społecznościowych.
Bank przyznaje - trwają utrudnienia. Pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania systemu - czytamy w mediach społecznościowych. Jednocześnie ING Bank Śląski informuje: Bankomaty oraz karty działają prawidłowo. Saldo swojego konta możesz bezpłatnie sprawdzić w naszym bankomacie lub kontaktując się z infolinią - 32/357 00 69. - Nasi specjaliści przywrócą poprawne działanie systemu jak najszybciej będzie to możliwe - czytamy w komunikatach banku w mediach społecznościowych.
mwc

























































