Banki promują wśród swoich klientów płatności telefonem. Za dokonanie kilku prostych operacji można zgarnąć od kilku do kilkudziesięciu złotych nagrody. Oto pięć trwających obecnie promocji, w których nagrodami są bonusy pieniężne, bony zakupowe i vouchery.


„Mobilny maj” w Banku Zachodnim WBK. Warunki promocji są proste do spełnienia. Bank wypłaci nagrodę w wysokości 20 zł osobom, które wykonają minimum 4 płatności telefonem na łączną kwotę minimum 40 zł. W tym celu można wykorzystać jedną z czterech dostępnych metod płatności: Android Pay, kartę zbliżeniową HCE, transakcję Blik lub przelew na telefon do innego klienta. W akcji mogą wziąć udział zarówno nowi, jak i obecni klienci banku. Transakcje należy wykonać w okresie do 31 maja 2017 roku. Bank przeprowadzi weryfikację do 9 czerwca 2017 r., a nagroda trafi na konto osobiste klienta do 16 czerwca. Pula nagród jest limitowana - wynosi 7500 sztuk po 20 zł każda. Regulamin promocji.
„Bądź aktywny w BZWBK24 mobile”. Nagrodą w promocji jest 2000 bonów Sodexo o wartości 50 zł każdy. Otrzyma je 2000 osób, które jako pierwsze spełnią warunki akcji. Z promocji może skorzystać każdy klient BZ WBK, który korzysta z elektronicznych kanałów obsługi i wypełni odpowiedni formularz. By otrzymać nagrodę, uczestnik musi w każdym miesiącu trwania promocji (maj, czerwiec i lipiec) wykonać w aplikacji BZWBK24 mobile minimum dwie różne transakcje:
- Przelew na telefon,
- Wypłata Blik,
- Zakupy mobilne,
- Przelew mobilny,
- Doładowanie GSM,
- Płatność Blik
Zobacz także
Weryfikacja spełnienia warunków nastąpi do 18 sierpnia, a nagroda zostanie wysłana listem poleconym na adres korespondencyjny klienta do końca sierpnia 2017 r. Regulamin promocji.
„Mastercard w telefonie z voucherem do empik.com” w ING Banku Śląskim. Promocja skierowana jest do klientów banku, którzy korzystają z mobilnych kart zbliżeniowych Mastercard HCE. Warunki skorzystania z oferty są bardzo proste – wystarczy w okresie od 24 kwietnia 2017 roku do dnia 25 czerwca 2017 roku wykonać transakcję kartą HCE o dowolnej wartości. W zamian za to bank przekaże voucher zakupowy w postaci kodu o wartości 10 zł do realizacji w sklepie internetowym empik.com. Jedna osoba będzie mogła zgarnąć 1 voucher. Kupony będą ważne do końca lipca 2017 r. Organizator przewiduje w Promocji 6 000 sztuk nagród. Nagrody będą wydawane do 4 lipca 2017 roku lub do wyczerpania zapasów. Regulamin promocji.
„Zapłać Blikiem, odbierz bilet gratis”. Z promocji mogą skorzystać klienci banków udostępniających usługę Blik. Osoby, które opłacą bilet na seans filmowy na stronie Multikino.pl za pomocą Blika, dostaną nagrodę w postaci kodu wymienialnego na bilet 2D. Nagroda zostanie wydana w dniu dokonania płatności w postaci elektronicznej – organizator wyśle kod na adres e-mail uczestnika promocji. Pula nagród jest ograniczona do 10 000 sztuk. Promocja będzie trwała do końca maja lub do wyczerpania zapasów. Kody będą ważne do końca czerwca 2017 r. Z usługi Blik mogą korzystać klienci PKO BP, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, Banku Millennium, Alior Banku, Orange Finanse, T-Mobile Usługi Bankowe i Getin Banku. Regulamin promocji.
„50 proc. z Blik na Koleo”. Promocja skierowana jest do użytkowników aplikacji Koleo, którzy korzystają z płatności mobilnych Bilk. Aby wziąć udział w promocji, należy do 25 maja dokonać zakupu biletu na pociąg za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji Koleo. Nagrodą w promocji jest zwrot 50 proc. ceny biletu kolejowego, jednak nie więcej niż 15 zł od jednej transakcji i nie więcej niż 50 zł na jedno konto. Minimalna wartość biletu uprawniającego do zniżki to 1 zł (zniżka 0,50 zł). Jednorazowo można więc odzyskać od 0,50 zł do 15 zł za bilet. Nagrody będą przekazywane na konto użytkownika Koleo w ciągu 14 dni od dokonania zakupu biletu. Regulamin promocji.
Banki promują płatności mobilne, bo wierzą, że w przyszłości telefony zastąpią nam karty płatnicze. Już teraz grono zwolenników bankowości mobilnej szybko rośnie. Z danych serwisu PRNews.pl wynika, że na koniec 2016 roku z aplikacji mobilnych korzystało około 3,5 mln klientów. Z kolei na koniec marca 2017 roku z mobilnych kart zbliżeniowych w technologii HCE korzystał już blisko 300 tys. klientów.


























































