Szanowny Bialoczerwony
W sumie mógłbym zapytać Ciebie o to samo. Czemu panowie Sikora i Sawko nie zatrudnili Cię w zarządzie jak masz tak wspaniałe wizje i znajomość rynku?
Może akcjonariusze złoża petycje do zarządu, w końcu taki optymista byłby jak złoto. Staram się pisać racjonalne argumenty, Ty fantazje i tak średnio pogadamy.
Co do AI to jeszcze pamiętam taką rzecz. Tu pisze do Pana Karola być może przeczyta, być może nie.
Znam te opinie z USA, że klienci nie chcą AI, bo prawa i w ogóle AI w biznesie to jest fe. Jeśli pan to powtarza i w to wierzy to niedobrze, ale zakładam, że to narracja na potrzeby akcjonariuszy.
Jeśli coś się da zrobić taniej i szybciej to nikt nie będzie robił drożej i dłużej. Coca Cola zrobiła nowa reklamę świąteczną i podpisała jak podpisała. Marki modowe, które podobnie. Da się? Da się. Adobe też podaje, że płaci twórcom. Rynek to błyskawicznie zweryfikuje i zoptymalizuje, gdyż to gigantyczne oszczędności i tu wg mnie nie ma odwrotu. Cash is king.
A co z Chinami, Azja, Indiami, gdzie jest generowane mnóstwo kontentu. Tam ktoś będzie się takimi kwestami przejmował, czy raczej tym, że jest taniej.
Czy uważam ze AI jest dla Platiga zagrożeniem? Ogromnym, w kwestii marżowości i zmiany rynku, ale też szansą na transformację. To już większy temat nie na to forum.
Prawda też jest taka, że w każdym pitch decku Platiga i każdego studia, są referencje innych grafików/studiów, concept artyści na potęgę zrzynali dawniej z CGChannel, CGtalka, teraz z Artstation, Pineresta. Czym to się różni od AI? Tym, że AI przyśpiesza nudną robotę.
Bialoczerowny pewnie nie znasz tych serwisów a widzisz mógłbym Ci napisać historie ich powstania.