Nigdy nie chciała założyć własnego biznesu. Jednak po długich rozmowach ze wspólnikami została współzałożycielką agencji More Bananas. W najnowszym odcinku MamBiznes Talks gościmy Annę Ledwoń-Blachę, strateżkę marketingu, komunikacji i social media oraz współzałożycielkę agencji More Bananas.
Agencja More Bananas na rynku kreatywnym działała przez 9 lat, współpracując z takimi markami jak Pracuj.pl, InPost, Lufthansa Global Services czy cyber_Folks. Kilka tygodni temu poinformowano o zakończeniu działalności. To była trudna, ale, jak mówi nam Anna Ledwoń-Blacha, potrzebna decyzja.
W naszej rozmowie cofnęliśmy się do początków kariery Anny, aby zrozumieć, co zafascynowało ją w marketingu i mediach społecznościowych, a co było motywacją do założenia własnej agencji. Porozmawiamy szczerze o blaskach i cieniach bycia kobietą-liderką oraz o największych kamieniach milowych i trudnych decyzjach, które musiała podjąć przez niemal dekadę prowadzenia More Bananas.
Własny biznes czy praca na etacie?
Anna Ledwoń-Blacha nigdy nie chciała założyć własnego biznesu. Jednak po długich rozmowach ze wspólnikami została współzałożycielką agencji More Bananas. Firmie udało się pozyskać globalnych klientów jak InPost czy Lufthansa. Po 9 latach podjęto decyzję o zamknięciu agencji. Anna Ledwoń-Blacha opowie nam, jakie emocje towarzyszyły jej po zamknięciu firmy, czy był to dla niej moment porażki, lekcji, czy naturalny etap rozwoju.
Dowiemy się również, jak na tę decyzję zareagowało środowisko, w tym klienci, partnerzy biznesowi i pracownicy. Będziemy analizować zmiany, jakie zaszły w marketingu i social media od momentu powstania More Bananas do dziś, a także spojrzymy w przyszłość – na sztuczną inteligencję i jej wpływ na branżę. Anna podzieli się również trzema najważniejszymi lekcjami z biznesu, które mogą być cenną wskazówką dla innych przedsiębiorczyń.
Jaki jest teraz nowy rozdział w życiu Anny Ledwoń-Blachy i jakie projekty planuje realizować? Posłuchaj inspirującej i przede wszystkim szczerej rozmowy, która pokazuje, że zamknięcie firmy może być równie ważnym elementem ścieżki zawodowej jak jej założenie.
Zachęcamy do wysłuchania kolejnego odcinka podcastu MamBiznes Talks na platformie YouTube oraz Spotify. Subskrybuj nasz kanał, wyraź swoją opinię w komentarzu i obserwuj nas w mediach społecznościowych.
Partnerem strategicznym najnowszej serii podcastu MamBiznes Talks jest Bank Pekao SA.