Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w czerwcu 49,7 mln zł, o 22,1 proc. mniej rdr. W okresie styczeń-czerwiec w tym segmencie przychody wyniosły około 292,4 mln zł i były niższe o 4,9 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w czerwcu 52,8 mln zł i były wyższe rdr o 10 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 310 mln zł, czyli wzrosła o 11,5 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w czerwcu na poziomie 10,1 mln zł, co oznacza spadek rdr o 32,8 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 66,6 mln zł i była niższa o 24,9 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w czerwcu 56,6 proc. i była wyższa o 1,4 pp. rdr. Narastająco, marża wyniosła 54,2 proc. i była wyższa o 0,1 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec czerwca 2023 roku wyniosła 51,6 tys. m kw., czyli spadła o 0,8 proc. rdr. (PAP Biznes)
doa/ ana/