"Oprócz wydatków związanych między innymi z inwestycjami w sieć, czy wzrostem kosztów działalności, z jakimi borykają się dziś wszystkie firmy, mierzymy się ze wzrostom cen energii elektrycznej, która stanowi największy z kosztów działania naszej sieci. Fakt, że udało nam się skompensować wzrost kosztów świadczy o najwyższej odporności naszej firmy na wahania rynkowe" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, członek Zarządu T-Mobile ds. finansowych Juraj Andras.
W trzecim kwartale 2022 roku operator zmodernizował ok. 400 stacji bazowych, kontynuował rozwój sieci 5G na posiadanych częstotliwościach (mid-band), a także zwiększył liczbę stacji przyłączonych do sieci za pomocą łączy światłowodowych.
Na koniec trzeciego kwartału br. baza klientów T-Mobile osiągnęła poziom 12,3 mln. To o 214 tys. więcej w stosunku do poprzedniego kwartału i o 896 tys. w ciągu roku.(PAP Biznes)
epo/ osz/