Zysk netto z działalności kontynuowanej wyniósł w 2019 r. 18,4 mln zł wobec 223,5 mln zł rok wcześniej.
Przychody grupy wyniosły wzrosły o 24 proc. rdr do 5,845 mld zł wobec 4,726 mld zł rok wcześniej.
Marża brutto ze sprzedaży wyniosła 49,4 proc. wobec 50,1 proc. w 2018 r.
Z wyliczeń PAP Biznes wynika, że w samym czwartym kwartale zysk netto jednostki dominującej CCC wyniósł 120,9 mln zł, zysk operacyjny grupy wyniósł 127,2 mln zł, a przychody 1,715 mld zł.
Na początku stycznia CCC przedstawiło wstępne wybrane dane finansowe za IV kwartał. Szacowało wtedy, że EBITDA wyniosła 298 mln zł, zysk operacyjny 119 mln zł, a przychody 1,716 mld zł.
Na koniec 2019 r. wskaźnik dług netto/EBITDA wyniósł blisko 3,0x.
Na koniec 2019 roku grupa CCC była obecna w 29 krajach – w 23 sprzedaż prowadzona jest w ponad 1.200 sklepach stacjonarnych, a w 15 poprzez kanał online.
Powierzchnia sprzedaży grupy wyniosła 760,0 tys. m kw. i wzrosła o 99,8 tys. m kw. rdr.
W minionym roku grupa sprzedała we wszystkich kanałach sprzedaży 52 mln par obuwia, w fabrykach grupy CCC wyprodukowano 2,5 mln par.
Udział e-commerce w przychodach grupy wyniósł w 2019 roku 25 proc.(PAP Biznes)
pel/