Grupa Action zakończyła 2024 r. z marżą 8,51 proc.
"Pomimo wymagającego otoczenia makroekonomicznego oraz wysokich kosztów operacyjnych, spółka skutecznie realizowała strategię cyfrowej transformacji i rozwoju sprzedaży w kanałach e-commerce, wzmacniając swoją pozycję na rynku B2B i B2C" - napisano.
Podano, że w minionym roku Action kontynuowała inwestycje w modernizację infrastruktury IT, przygotowując organizację do wdrożenia systemu ERP Microsoft Dynamics 365 oraz implementując rozwiązania wspierane sztuczną inteligencją.
W segmencie e-commerce B2C portfolio spółki zostało rozszerzone o nowy sklep internetowy pomocedlaseniora. pl, oferujący sprzęt rehabilitacyjny i produkty dla osób starszych i ich opiekunów.
"Rozwijamy nasze e-commerce B2C nie tylko poprzez inwestycje w nowe systemy IT dla tych sklepów, ale także zdobywamy kolejnych dostawców i wprowadzamy ofertę swoich marek, które dobrze uzupełniają sprzedaż. W 2024 pracowaliśmy intensywnie nad portfolio produktów dla seniora naszej marki ActionMED, której pierwsze produkty dostępne są już w sklepie pomocedlaseniora. pl" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Piotr Bieliński.
W segmencie B2B rozwijano platformę i-serwis, poszerzając ofertę o nowe grupy produktowe.
Grupa Action prowadzi działalność w zakresie handlu hurtowego i detalicznego produktami z segmentów IT, RTV/AGD i innych dóbr konsumenckich. (PAP Biznes)
alk/ osz/