Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Cloud Technologies stawia w 2023 r. na akwizycję i zakup technologii

Cloud Technologies stawia w 2023 r. na akwizycję i zakup technologii - poinformował prezes Piotr Prajsnar. Spółka zadebiutowała w poniedziałek na głównym parkiecie GPW.

fot. Tomasz Adamowicz / FORUM

"Z filarów, które są jeszcze przed nami – oprócz rozwoju organicznego – nie wykluczamy akwizycji. Przyszły rok stoi pod kątem potencjalnych akwizycji" - powiedział prezes podczas debiutu spółki.

reklama

"2023 rok mieści się jeszcze w ramach obowiązującej strategii na lata 2021-2023. Zostało nam do wykonania jeszcze kilka kroków" - dodał.

Obecnie spółka skupia się na sprzedaży danych i międzynarodowym rozwoju ich sprzedaży.

"Dynamiki, które osiągamy rok do roku to jest około 50 proc., więc wydaje mi się, że rozwijamy się znacznie szybciej niż cały rynek" - powiedział.

"Myślimy też o zakupie technologii, które nas wspomagają. Te kluczowe dla nas technologie rozwijamy we własnym zakresie, natomiast uzupełniamy nasz zasób technologiczny także o technologię z zewnątrz. Zatem w przyszłym roku mamy w planach finalizację zakupu technologii" - dodał.

Prezes poinformował, że spółka chce kontynuować skup akcji.

Produkty finansowe
Produkt
Kwota
Okres
miesięcy

"Do tej pory udało nam się nabyć blisko 50 tysięcy akcji z celu 250 tys. sztuk. Pozostałe 200 tysięcy chcemy nabyć do końca przyszłego roku. Będziemy to robić albo za pośrednictwem rynku, tak jak do tej pory, albo w formie zaproszenia do składania ofert, bo mamy do tego upoważnienie od walnego zgromadzenia" - powiedział prezes.

"Program motywacyjny w oparciu o te akcje chcemy realizować po zatwierdzeniu wyników finansowych 2023 r., czyli gdzieś w połowie 2024 r." - dodał.

Cloud Technologies to spółka działająca w segmencie DataTech. Stworzyła hurtownię danych o zainteresowaniach użytkowników internetu oraz autorską technologię do integracji i zarządzania danymi, czyli Data Management Platform (DMP). Spółka dostarcza dane do targetowania reklam cyfrowych, których odbiorcami są domy mediowe i agencje marketingu online. Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies pozwalają marketerom na personalizację kampanii reklamowych. (PAP Biznes)

alk/ gor/

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty