– Gigantyczna awaria w Polkomtel plus - połączenia wychodzące i przychodzące nie działają. W szczecinie w całej firmie (150osób) praktyczne padły wszystkie telefony – napisał do nas w piątek jeden z czytelników Bankier.pl na alert@bankier.pl.
Problemy z siecią Plus klienci zgłaszali od godziny 8 rano w piątek (6 listopada), informuje Downdetector. Najwięcej zgłoszeń spływało od użytkowników z Warszawy, Szczecina, Wrocławia i Gdańska. Kumulacja zgłoszeń od użytkowników serwisie przypadła na okres między godziną 8:25 a 14:00.
"Nikt nie może się do mnie dodzwonić. Ja nie mogę wysłać SMS-a, ani się z nikim skontaktować. Proszę to naprawić", "Mam podobnie. Nie mogę się dodzwonić do Plusa", Nie można się nigdzie dodzwonić ani wysłać wiadomości. Pracuję zdalnie. Nie ma żadnego sygnału" - czytamy komentarze użytkowników sieci na Facebooku.
– Sytuacja jest nam znana. Problemy rozpoczęły się przed godz. 8:00. Dotyczą przede wszystkim osób posiadających abonamenty. W ich przypadku nie działają wszystkie usługi - połączenia wychodzące, SMS-y oraz internet mobilny. Technicy pracują już nad przywróceniem pełnej sprawności sieci – dowiedzieliśmy się na infolinii Plusa w piątek przed południem.
DF, MKZ