"Naszym celem jest równoległy rozwój wielu projektów, w trzech filarach produktowych, przy zachowaniu efektywności procesu oraz elastyczności działania" - napisano w kierunkach startegicznych spółki.
Jak podano, praca w oparciu o 3 filary (A, B i C) produktowe gier spółki jest kombinacją zupełnie nowych oraz już zbudowanych IP z potencjałem na rozwój +platformowy+ wybranych gier.
Napisano, że filar A to nowe gry bazujące na nowych lub wybranych IP spółki, tworzone przez wewnętrzny zespół. Filar B, czyli wieloletni development wybranych gier spółki posiadających dużą bazę graczy, realizowanych w krótszych cyklach produkcyjnych.
Filar C (wydawnictwo X-DEV), czyli wydawanie gier z mechanicznie angażującą rozgrywką od ambitnych studiów z całego świata.
Dodano, że 11 bit studios chce przeprowadzić ewolucję +meaningfull games+ w kierunku +relatable games+, upewniając się, że aspekt +games+ będzie miał równie istotną wagę jak +relatable+.
Producent gier poinformował, że jednym z kierunków rozwoju jest preferowana skala nowych gier wewnętrznych ujęta w ramach zespołów 30-60 osobowych, realizujących grę w 4 lata.
"Naszą ambicją jest bycie niezależnym studiem tworzącym szereg autorskich, +relatable+ gier, dając sobie tym samym szansę na częsty sukces rynkowy, pozostając przy tym innowacyjnym, efektywnym zespołem oraz stabilną spółką" - napisano w komunikacie. (PAP Biznes)
gaw/ gor/