Na 10 września 2017 r. TMUB zaplanował wyłączenie starych wersji aplikacji mobilnej oznaczonych numerem 3.x.x. Po tym terminie nie będzie ich już można pobrać, ani zalogować się z ich pomocą do systemu.
Jeśli nie zaktualizowaliście do tej pory aplikacji do najnowszej wersji, wkrótce możecie zostać do tego zmuszeni. Po 10 września stara aplikacja przestanie działać i nie zalogujecie się za jej pomocą do swojego konta. Nowa aplikacja dostępna jest na systemy operacyjne Android i iOS. Posiadacze telefonów z innymi systemami mogą korzystać z systemu bankowości internetowej w wersji RWD (Responsive Web Design).
Bank zapowiedział, że posiadacze telefonów wyposażonych w system Windows dostaną aktualizację posiadanej aplikacji, ale będzie ona jedynie otwierać przeglądarkę, aby uruchomić bankowość internetową T-Mobile Usługi Bankowe. Najprawdopodobniej będzie to więc działać w podobny sposób jak w Banku Ochrony Środowiska – aplikacja będzie tylko tzw. launcherem.
Bank tłumaczy, że nie rozwija już starych wersji aplikacji. Nowy program wykorzystuje natomiast najnowsze standardy technologiczne oraz bezpieczeństwa. Korzystanie z niego jest też szybsze i wygodniejsze.
Aktualizacja 07.09.2017. W odrębnej korespondencji rozesłanej do klientów bank poinformował także o zamiarze wyłączenia starej bankowości internetowej. Serwis będzie działał najpóźniej do 31 grudnia 2017 roku, przy czym bank zastrzegł sobie, że część funkcji może zostać wyłączona wcześniej.
Wojciech Boczoń
@wboczon


























































