REKLAMA
TYDZIEŃ Z KRYPTO

PZU się zmienia i prezentuje nowe logo

2012-05-10 10:40
publikacja
2012-05-10 10:40

PZU odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa, podkreślająca przeobrażenia, jakie nastąpiły w PZU oraz nową jakość obsługi klientów.


- W ostatnich latach wykonaliśmy w Grupie PZU ogromną pracę. PZU 2.0 to wizja silnej, prokonsumeckiej marki, wykorzystującej nowoczesne technologie w służbie klientowi. Na dzisiejszym, silnie konkurencyjnym rynku nie wystarcza posiadanie bardzo dobrych produktów i świetnych pracowników. Konieczne jest dotarcie z atrakcyjnym przekazem o firmie do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów. Nowe logo zachowując uniwersalny i ponadczasowy charakter symbolizuje uproszczenie procedur, troskę o klienta i nowoczesność stosowanych rozwiązań. To podsumowanie kierunku, w jakim zmierza Grupa PZU – powiedział Andrzej Klesyk, prezes Zarządu PZU SA.

Odświeżone logo PZU nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1952 roku do połowy lat 90. Nowy znak stał się prostszy i bardziej czytelny. Jego obręcz została rozświetlona, co nadało mu nowoczesności i stworzyło efekt trójwymiaru. Nowy system identyfikacji wizualnej podkreśla zmiany i w spójny sposób ujmuje kwestie prezentowania logo na różnego rodzaju materiałach. Nawiasy, którymi otaczane są hasła reklamowe i motywy graficzne zostały zaczerpnięte z obręczy logo. Symbolizują one ochronę i opiekę jaką PZU otacza swoich klientów. Nowa identyfikacja będzie dotyczyć wszystkich spółek należących do Grupy PZU.

- Postanowiliśmy odświeżyć wizerunek, aby zakomunikować zmiany, jakie konsekwentnie wprowadzamy w firmie. Nasi klienci już je widzą. Pora, aby pokazać je także klientom naszej konkurencji. Marka PZU należy do najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych w Polsce. Dlatego w nowej identyfikacji wizualnej czerpiemy to co najlepsze z jej historii, łącząc to z nowoczesnością i dynamiką, przystającą do wizerunku nowoczesnej firmy będącej liderem rynku ubezpieczeń - powiedział Witold Jaworski, członek Zarządu PZU SA.

Nowe logo pojawi się od 12 maja 2012 roku w komunikacji marketingowej i w identyfikacji oddziałów PZU. Będzie sukcesywnie wprowadzane w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Sukcesywnie do końca września będzie wymienianie oznakowanie w oddziałach, a do końca roku w placówkach agentów i partnerów biznesowych. Nowe oznakowanie otrzyma w sumie ponad 1000 oddziałów PZU i placówek agentów. Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów.

Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa. PZU z autoironią i humorem postanawia zmierzyć się w niej z wizerunkiem wielkiej, zbiurokratyzowanej firmy, ze skomplikowanymi procedurami, za jaką czasem nadal bywa uważany.

Bohaterem kampanii jest postać Molocha, który symbolizuje negatywne stereotypy o marce PZU. Jest on uczestnikiem nowej firmowej rzeczywistości, w której nie potrafi się odnaleźć. Okazuje się bowiem, że PZU zmienił się tak bardzo, że nie ma w nim miejsca dla dawnych praktyk i zachowań. W PZU obowiązują teraz przyjazne procedury, produkty są nowoczesne i dopasowane do potrzeb klientów, a formalności załatwiane są od ręki. Zmienił się także wygląd i funkcjonalność oddziałów. Z PZU wypędzony został duch Molocha.

/ PZU

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Advertisement

Komentarze (34)

dodaj komentarz
~Obserwator
Nowe logo to symboliczny guzik który dostanie każdy z ubezpieczonych.
~w.
Nowe logo jest beznadziejne !!
~ironia
Firma wydaje ogromne pieniądze na nowe logo, notabene koszmarne,a zwalnia grupowo pracowników. No tak, przecież nowe logo firmy ważniejsze jest od doświadczonego pracownika. Brawo panie prezesie!!
~dekomunizator
nie podoba mi sie nowe logo. pzu od zawsze kojarzylo mi sie z leninem i tego typu klimatami, stare logo odpowiadalo temu klimatowi w 100% nowe wyglada jakby wiekszosc udzialow firmy byla w zachodnich rekach. excuse me guys, gdzie polska tradycja?
~misio
To chyba jakiś żart, a jak prawda to dyrektor od brandingu co wybrał to logo powinien wylecieć na bruk. TO LOGO JEST KOSZMARNE!!!!
~123
A to moja robocizna. 25 mln się należy.

http://www.picshot.pl/public/view/full/108967
~Obsrwator24
Widać że Prezes się wypalił. Wydrenował rezerwy i teraz pozostają już tylko bajki o nowym logo. Ja zdecydowalem że odchodze z PZU bo oddaliło się od klienta i nie ma przewagi jaką był kontakt z człowiekiem, to co dobre zlikwidowano a pozostaly tylko wysokie ceny.
~pablo
Ta troska o Klienta to czysta farsa. Chyba, że Klientem jest akcjonariusz większościowy.
Moją szkodę likwidują już przeszło dwa miesiące; wybiórczo starają się żonglować przepisami, ale wszystkie sprawy, które trafią do sądów przegrywają. Odszkodowania wypłacają na poziomie 20-25% wartości faktycznej szkody. Ale jak likwidatorzy
Ta troska o Klienta to czysta farsa. Chyba, że Klientem jest akcjonariusz większościowy.
Moją szkodę likwidują już przeszło dwa miesiące; wybiórczo starają się żonglować przepisami, ale wszystkie sprawy, które trafią do sądów przegrywają. Odszkodowania wypłacają na poziomie 20-25% wartości faktycznej szkody. Ale jak likwidatorzy mają płacone premie z zaniżonego odszkodowania ...
Dbają tylko o własną kasę, a Klient jest krową do wydojenia.
~paolo
to logo to chyba żart i na pewno żenada
~w słomkowym kapelusz
ja rozumiem, że w dlugi weekend słońce trochę grzało, ale żeby aż tak? to logo to jakieś nieporozumienie. tak właśnie funkcjonuje PZU. nikomu nie przyszło do głowy, zeby zrobić małą ankietę, a po wynikach sondy na onecie, czy PB, widać jaki jest odbiór społeczny tych zmian.

Powiązane:

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki