Awaria w Banku SMART

W Banku SMART trwają właśnie prace modernizacyjne, przez które klienci mogą mieć utrudniony dostęp do środków. 

(materiały dla mediów)

O awarii informują czytelnicy Bankier.pl. Niektórzy nie mogli dziś w ogóle zalogować się do konta i widzieli komunikat o błędnym haśle. Ci, którym udawało się zalogować nie mogli wykonać żadnej operacji ani przejrzeć informacji o stanie konta czy historii dokonanych transakcji.

Obecnie na stronie logowania widoczny jest komunikat o trwających pracach serwisowych. - W związku z pracami administracyjnymi, mogą wystąpić przejściowe utrudnienia w dostępie do banku przez: internetowy serwis transakcyjny oraz system składania wniosków. Strony internetowe banku, oraz autoryzacje kart będą działały bez zakłóceń - informuje Bank SMART.

[Aktualizacja 14:00] Komunikat banku nie jest już widoczny na stronie logowania, a klienci nie mają już problemów w dostępie do konta.

(Bankier.pl)

Katarzyna Wojewoda-Leśniewicz

Źródło:
Tematy: Bank SMART

Newsletter Bankier.pl

Przeczytaj też

Tristan Hotel&SPA **** dla 2-os. z HB już od 199 PLN!
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 3 ~StanRS

Tak to jest jak banksterka oszczędza na wszystkim i zleca oprogramowanie w jakichś Indiach za pół ceny, zamiast w poważnych europejskich firmach. Kilka miesięcy temu do banku smart też było się trudno zalogować, i teraz to się znowu powtarza.

! Odpowiedz
3 2 ~Tomekyomek

Mam konto od kilku miesięcy. Przez ten czas nie miałem żadnych problemów. Polecam wypróbować.

! Odpowiedz
3 4 ~Man

Bardzo dobry bank a awarie zdarzają się wszędzie. Kibicuję temu bankowi, jako jedyny ma kartę i konto za free. I nie wierzcie w bajki o problemach z logowaniem czy brak kontaktu - to tylko zdesperowana konkurencja się wypaca z żalu.

! Odpowiedz
1 1 ~StanRS

Zapewniam cię że to prawda, bo mam tam konta w tym zafajdanym banku smark.

! Odpowiedz
3 4 ~Karolina

To jedyny bank z którego korzystam od ponad roku. Żadnych problemów z logowaniem nigdy nie miałem. Kontakt z biurem obsługi zupełnie normalny. To jedyny bank , który ma konto i kartę bezwarunkowo za darmo i to się wielu nie podoba.

! Odpowiedz
1 4 ~p23

haha, a wczoraj bylo o norweskim banku, ktory chce zlikwidowac gotowke :)

! Odpowiedz
5 7 ~Klient

Nie polecam tego banku. Ofertę mają dobrą ale kontakt jest tragiczny. Od kilku miesięcy nie mogę się zalogować na konto przez internet. Dodzwonić się nie mogę bo nie mogę przejść ich procesu weryfikacyjnego (cały czas wyskakuje jakiś błąd) więc pogadać mogę co najwyżej z maszyną, napisałem kilka maili - zero odpowiedzi. Przelałem przez aplikację mobilną wszystkie środki na inne konto, mam tam teraz wielkie zero i czekam aż się sami do mnie odezwą ale na razie mija jakieś pół roku i cisza w eterze.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
2 5 ~cykor21

Ja też próbowałem z tego banku skorzystać, ale zrezygnowałem z powodu słabego, a właściwie braku, kontaktu z bankiem.

Nie można się dodzwonić: po 13 minutach na linii i komunikacie, że jest się pierwszym w kolejce połączenie jest zrywane i trzeba próbować od nowa. Jak dzwoni się z telefonu na kartę, to stawka 1,5 zł/ min. połączenia :)

Na maile brak odpowiedzi.

Właścicielem jest jakiś fundusz z UK.

W razie kłopotów brak kontaku z bankiem, więc strach wpłacać jakieś pieniądze.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
3 2 ~man

SMART money wyprowadzają swój kapitał z pisoskiej wyspy ynie czekając na kontynuację "dobrej zmiany"

! Odpowiedz
1 10 ~Klient

kolejna awaria i problem z dostępem do pieniędzy. czas chyba się rozstać, bo to jest problem kilkuletni. O ile inne banki robią prace nad systemami w nocy w weekendy, to ten w ciągu dnia w dzień roboczy. to jest zwyczajna ściema, dla klientów. przecież nie napiszą, że im się system informatyczny sypie.

! Odpowiedz

Księgarnia Bankier.pl

Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw Cena: 31,99 zł  Zamów książkę

Znajdź nas na Facebooku

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl