W Banku SMART trwają właśnie prace modernizacyjne, przez które klienci mogą mieć utrudniony dostęp do środków.


O awarii informują czytelnicy Bankier.pl. Niektórzy nie mogli dziś w ogóle zalogować się do konta i widzieli komunikat o błędnym haśle. Ci, którym udawało się zalogować nie mogli wykonać żadnej operacji ani przejrzeć informacji o stanie konta czy historii dokonanych transakcji.
Obecnie na stronie logowania widoczny jest komunikat o trwających pracach serwisowych. - W związku z pracami administracyjnymi, mogą wystąpić przejściowe utrudnienia w dostępie do banku przez: internetowy serwis transakcyjny oraz system składania wniosków. Strony internetowe banku, oraz autoryzacje kart będą działały bez zakłóceń - informuje Bank SMART.
[Aktualizacja 14:00] Komunikat banku nie jest już widoczny na stronie logowania, a klienci nie mają już problemów w dostępie do konta.
Katarzyna Wojewoda-Leśniewicz