Awaria w Banku Pocztowym

W związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej Pocztowy24, bank umożliwił klientom bezpłatne dokonywanie przelewów w placówkach własnych, sieci placówek pocztowych oraz przez infolinię. Będzie tak do momentu pełnego przywrócenia funkcjonowania bankowości internetowej Pocztowy24 .

[Aktualizacja 9.12.2016, 10:00] Bank opublikował wczoraj wieczorem komunikat, z którego wynika, że system Pocztowy24 już działa.

"Informujemy, że obecnie bankowość internetowa jest udostępniona.
Początkowa awaria została już usunięta.

Raz jeszcze najmocniej przepraszamy za brak pełnej dostępności do naszej bankowości internetowej. Obecne problemy z dostępem wynikają z nadmiernego obciążenia systemu – zbyt dużo osób próbuje się zalogować jednocześnie, z dużą częstotliwością odświeżając stronę. 
Jeżeli wystąpił problem z logowaniem, proszę spróbować ponownie za kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt minut. Zapewniamy, że środki wszystkich Klientów są bezpieczne, przelewy przychodzące i wychodzące były i są na bieżąco realizowane."

[Aktualizacja 7.12.2016, 18:40] – Do czasu uzyskania pełnej wydajności bankowości internetowej, realizacja operacji bankowych, takich jak: wpłaty, wypłaty, przelewy, sprawdzania salda rachunków czy innych, niezmiennie realizowana jest z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z bankiem, w tym 4600 placówek banku i poczty i poprzez infolinię nr 801 100 500 – mówi Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

Klienci mogą też cały czas płacić i wypłacać pieniądze z użyciem kart płatniczych Pocztowego. Bank przypomina również, że realizowane zlecenia księgowane są z właściwą dla transakcji datą.

[Aktualizacja 7.12.2016, 08:30] Problemy z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej Banku Pocztowego trwają kolejny dzień. Niektórzy klienci informują o problemach z wypłatami gotówkowymi w placówkach. Bartosz Trzciński z Banku Pocztowego w korespondencji do Bankier.pl zaprzecza:

– Zarówno 5, jak i 6 grudnia br. wpłaty i wypłaty na poczcie były realizowane i księgowane z tą datą. Mimo to zawsze, gdy klienci mają zastrzeżenia, zachęcam do korzystania z reklamacji - to dla nas sygnał pozwalający konkretny przypadek przeanalizować indywidualnie.

[Aktualizacja 6.12.2016, 11:06] Czytelnicy Bankier.pl nadal skarżą się na problemy z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej. Bartosz Trzciński z Banku Pocztowego w rozmowie z Bankier.pl potwierdza, że trwają prace nad przywróceniem systemu bankowości elektronicznej do działania, jednocześnie podkreślając, że transakcje dokonane przez klientów 5 grudnia za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach zgodnie z datą ich złożenia.

Bank Pocztowy opublikował dziś informację, w której dodatkowo wyjaśnia, że trwające problemy to konsekwencje weekendowych prac konserwacyjnych.

"Klienci mogą dokonywać operacji kartami do rachunków w Banku Pocztowym (wpłaty/wypłaty), jak również dokonywać tych transakcji w placówkach Poczty Polskiej. Występuje jednak czasowy problem z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych (...) Reklamacje klientów dotyczące operacji dokonanych w tym czasie rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym" - zapewniają przedstawiciele banku.

[Aktualizacja 6.12.2016, 7:00] Wczoraj o godz. 21 bank poinformował za pośrednictwem mediów społecznościowych o stopniowym przywracaniu funkcjonalności systemu Pocztowy24.

"Aktualnie system bankowości internetowej zostaje stopniowo udostępniany w pełnej funkcjonalności Klientom. Za ograniczenia przepraszamy.

Informujemy, że aktualnie nie ma możliwości skorzystania z bankowości internetowej P24 oraz zidentyfikowania się poprzez IVR Infolinii Banku. Wpłaty i wypłaty środków w Placówkach Poczty Polskiej są realizowane. Transakcje kartowe przebiegają bez ograniczeń. Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności systemów. Za niedogodności przepraszamy. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności systemów, o czym niezwłocznie poinformujemy" - napisano w ostatniej oficjalnej wiadomości do klientów Banku Pocztowego.

***

Wciąż trwa awaria systemu Pocztowy24
Wciąż trwa awaria systemu Pocztowy24 (Bankier.pl)

Brak dostępu do konta przez internet i telefon zmusza klientów do skorzystania z tradycyjnej formy kontaktu z bankiem czyli wizyty w oddziale. Pierwszy komunikat o pojawieniu się problemów Bank Pocztowy opublikował po godz. 10:00.

Zabrakło jednak informacji o tym, kiedy przerwa techniczna może się skończyć. Do Bankier.pl wciąż docierają wiadomości o problemach.

Bank Pocztowy informuje, że ciągle pracuje nad przywróceniem pełnej sprawności systemów. Klienci za pośrednictwem profilu banku na portalu Facebook narzekają, że wbrew informacji Banku są także problemu z wypłatami gotówki z bankomatów i w placówkach Poczty Polskiej.

Niektórzy nie mogli dokonać także płatności kartą w sklepach.

(Bankier.pl)

MG

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~ja

Ja dziś nie moge sie zalogowac koszmar...

! Odpowiedz
0 0 ~zbig

No i niestety P O N O W N I E A W A R Y J A . Błędny nik lub hasło lub para. A byłem już zalogowany i nie jestem wylogowany.

! Odpowiedz
0 0 ~Marika

Dzis rowniez awaria ale jak komornik jest na kacie i ludzie prosza o odblokowanie to tak szybko nie kwapia sie do odblokowania taki bank ciagle awarie

! Odpowiedz
0 0 ~ojoj

14.12. a przelew ni idzie.To awarji jest.

! Odpowiedz
1 0 ~ela

Szczęściem jestem w getinie i nie muszę się martwić tymi sprawami. Dość miałam już tych fakapów

! Odpowiedz
1 0 ~Bzyk

Mi tam jakoś dzisiaj wszystko od rana działa poprawnie. Kilkanaście przelewów poszło, kontrahenci dostali, zus przesłany. Rata kredytu poszła, zlecenia stałe wyszły podczas awarii w terminie. Tylko nerwów troszkę żal

! Odpowiedz
0 0 ~assan18

ten komunikat na infolinii o awarii pocztowy24 brzmi tak jak by za komuny Jaruzelski ogłaszał stan wojenny

! Odpowiedz
0 0 ~zbig

No i jeszcze o doładowaniu. Trochę wcześniej chciałem doładować przez Firefoksa. Nawet nie dostałem kodu , wyświetliło komunikat brak komunikacji z serwerem a teraz otrzymuję info na tel. że poprzednie doładowanie bez mojej autoryzacji też wykonano. To znaczy ,że bez autoryzacji kodem wykonywane są operacje. Przecież to TRAGEDIA.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~mateuysz

Witam i jak dalej jest ta awaria nie da sie dalej wypłacić graja w ciula i tyle

! Odpowiedz
0 0 ~zbig

Na próbę doładowałem telefon. Zalogowałem się do banku , wykonuję doładowanie , otrzymuję sms-a z kodem, płacę i komunikat,że operacja wysłania nie powiodła się ale ale na tel. otrzymuję info ,że doładowano.. Więc nadal coś tam nie do końca usunięto awarię.

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl