W analogicznym okresie poprzedniego roku (październik - grudzień 2020 r.) skonsolidowane przychody wyniosły 12,18 mln USD, a w okresie lipiec - wrzesień 2021 r. (II kwartał 2021/22) wyniosły 14,34 mln USD.
"Wzrost przychodów w porównaniu do stanu sprzed roku wynika zarówno ze zwiększenia liczby klientów wszystkich rozwiązań grupy, jak i wyższego ARPU (średni przychód na klienta). Spadek w stosunku do poprzednich trzech miesięcy to efekt bardzo wysokiego poziomu płatności rocznych zanotowanych w II kwartale i w całości zaksięgowanych w tym okresie oraz niższego poziomu takich płatności w III kwartale obecnego roku" - napisano w komunikacie.
"Wzrost powtarzalnych przychodów (MRR - Monthly Recurring Revenue) pozwala obecnie spodziewać się w kolejnych kwartałach wzrostów przychodów zarówno w skali roku, jak i kwartał do kwartału" - dodano.
Spółka poinformowała, że wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów grupy na koniec grudnia 2021 r. wyniosła 4,44 mln USD, co oznacza wzrost o 1,0 proc. w stosunku do stanu na koniec września 2021 i o 15,5 proc. rok do roku.
Jak podano, na koniec grudnia 2021 r. ARPU produktu LiveChat wyniosło 119,2 USD wobec 119,4 USD na koniec września 2021 r. i 115,0 USD przed rokiem. ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 98,9 USD na koniec grudnia 2021 wobec 96,9 USD na koniec poprzedniego kwartału i 82,8 USD przed rokiem.
Na koniec III kwartału 2021/22 liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 34.582, a ChatBot 2.306.
Przychody wygenerowane przez ChatBot wzrosły o 10,3 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału i o około 63 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. (PAP Biznes)
pel/ mfm/