Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

HelpDesk oferowany przez LiveChat Software ma ponad 1000 klientów

HelpDesk, rozwiązanie wspierające komunikację tekstową dla biznesu oferowane przez LiveChat Software, ma już ponad tysiąc klientów - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. To trzeci produkt z portfolio LiveChat Software, który osiągnął ten poziom rozwoju.

fot. Marek Wiśniewski / Puls Biznesu

HelpDesk pomaga m.in. w zarządzaniu tzw. ticketami, czyli sprawami/zgłoszeniami klientów, pozwalając na znaczne skrócenie czasu obsługi spraw i poprawę ich satysfakcji.

reklama

"Tysiąc płatnych klientów produktu SaaS to poziom, który oznacza, że rozwiązanie przetrwało pierwszy okres rozwoju i zostało zaakceptowane przez rynek. Przed nami teraz bardzo dużo pracy, żeby HelpDesk dawał swoim klientom i użytkownikom końcowym jeszcze więcej wartości" - powiedział Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software.

Z HelpDesk korzystają firmy z kilkudziesięciu krajów świata i bardzo różnych branż, w tym m.in. STS Gaming Group, Tradera, RateGenius, AchieveCE, PureGear, 4over4.com, czy BirdieBall.

LiveChat Software, który planuje zmianę nazwy na Text, działa na rynku usług “customer service” i rozwiązań typu live chat. Jego produkt LiveChat wspiera firmy w zakresie obsługi klienta, wsparcia sprzedaży online i generacji leadów.

Z rozwiązania LiveChat korzysta ponad 37 tysięcy firm z ok. 150 krajów, z produktu ChatBot ponad 2700 klientów z więcej niż 30 krajów a z produktu HelpDesk - ponad 1000 klientów.

LiveChat Software od kwietnia 2014 r. jest spółką notowaną na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. (PAP Biznes)

Produkty finansowe
Produkt
Kwota
Okres
miesięcy

pr/

.

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty