Zysk operacyjny wyniósł w 2022 roku 153,6 mln zł i był wyższy o 65,7 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.
"Rok 2022 był też czasem definiowania marek, w które będziemy inwestowali, wzmacniając brand equity (w szczególności: Tytan Professional, Quilosa i Matizol). W kolejnych latach planujemy zwiększać nakłady na te marki, które będą kreowały szczególną wartość dla firmy. W minionym roku opracowaliśmy też plany wejścia na nowe rynki geograficzne i będzie to część naszej strategii na najbliższe lata. Aktywnie też poszukiwaliśmy celów akwizycyjnych, lecz procesy te są długotrwałe i prawdopodobnie przyniosą rezultaty dopiero w kolejnych latach" - napisał Prezes Jacek Michalak, w liście do akcjonariuszy.
Poinformował, że w ubiegłym roku producent i dystrybutor chemii budowlanej zainwestował w rozwój technologiczny zakładów, np. w Dzierżoniowie, w tureckim Bolu czy w Quer w Hiszpanii. Były to inwestycje zarówno w urządzenia i linie produkcyjne (m.in. w instalację umożliwiającą produkcję zaawansowanych produktów opartych na komponentach bio) czy pakujące, w ich automatyzację i robotyzację, jak i w podniesienie standardów bezpieczeństwa.(PAP Biznes)
epo/