Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  144,80 zł , zmiana od tamtej pory: -17,82%

Re: Wyniki badań panelu COVID

@Mike

Cały czas piszesz, że nie znam się na rzeczy ale ani razu nie podałeś argumentu dlaczego nie mam racji.
Podałem linki do materiałów konkurencji, podałem link do dobrych praktyk przy prowadzeniu badań porównawczych, podałem przykład jak porównywanie metody diagnostycznej do metody wcześniej porównywanej ze złotym standardem może prowadzić do błędnych wyników. Ty tym czasem zmieniasz temat mówiąc o cenach kartridży itp., rzeczach których tu nie podnoszę, gdyż podawanie takich danych przez firmę byłoby wielce nieprofesjonalne. Podnoszę zaś temat upublicznionej informacji o parametrach testów, która stała się jawna dla inwestorów i potencjalnych zainteresowanych. Parametrach, które są znacznie gorsze od konkurencji (tu też zarzucono mi błąd a ja nadal czekam na podanie danych, które potwierdzą, że nie miałem racji).

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
SCPFL -3,25% 119,00 2026-06-22 17:00:00