Szacunkowe przychody gry "Fishing Clash" w sklepie Google wyniosły ok. 2 mln USD, a w sklepie Apple ok. 1 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 900 tys. razy, a w App Store ok. 200 tys. razy. Liczba pobrań spadła o 200 tys. w porównaniu z poprzednim miesiącem.
Według szacunków Sensor Tower, gra "Hunting Clash" osiągnęła we wrześniu ok. 1,6 mln USD przychodów w obu sklepach łącznie, o 200 tys. USD więcej niż w sierpniu. "Hunting Clash" pobrano 700 tys. razy, czyli na poziomie poprzedniego miesiąca.
Sensor Tower oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD. (PAP Biznes)
doa/