Szacunkowe przychody gry z "Fishing Clash" w sklepie Google wyniosły ok. 2 mln USD, a w sklepie Apple ok. 1 mln USD.
W sklepie Google Play pobrano grę ok. 1 mln razy, a w App Store ok. 200 tys. razy. Liczba pobrań w lipcu była o ok. 100 tys. wyższa w porównaniu z poprzednim miesiącem.
Według szacunków Sensor Tower, gra "Hunting Clash" osiągnęła w lipcu ok. 1,4 mln USD przychodów w obu sklepach łącznie, o ok. 200 tys. USD więcej niż w czerwcu. "Hunting Clash" pobrano 800 tys. razy, o 20 tys. więcej niż w czerwcu.
Sensor Tower oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD. (PAP Biznes)
mcb/ gor/