Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w grudniu 70,1 mln zł, o 6,3 proc. miej rdr. W okresie styczeń-grudzień w tym segmencie przychody wyniosły około 624,2 mln zł i były wyższe o 14,9 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w grudniu 107 mln zł i były wyższe rdr o 10,4 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 626,3 mln zł, czyli wzrosła o 25,8 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w grudniu na poziomie 22 mln zł, co oznacza spadek rdr o 14 proc. W całym 2022 roku sprzedaż online wyniosła 182,9 mln zł i była niższa o 5,9 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w grudniu 55,4 proc. i była wyższa rdr o 0,5 pp. Narastająco, marża wyniosła 54 proc. i była wyższa o 0,8 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec grudnia 2022 roku wyniosła 52 tys. m kw., czyli spadła o 0,7 proc. rdr. (PAP Biznes)
seb/ asa/