Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Poczta Polska uruchomiła e-sklep. Klienci kupią wszystko co najpotrzebniejsze - od termoforów po pluszaki i... płyny do mycia nagrobków

(fot. Poczta Polska)

 Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy pod adresem sklep.poczta-polska.pl. W ofercie sklepu znajduje się kilka tysięcy produktów z różnych kategorii, podała Poczta.

reklama

"Dotychczas Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość zamawiania prenumeraty prasy przez internet. W nowym sklepie prócz unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić także inne artykuły cieszące się zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej.

Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i czytelnym opisem, które ułatwią podjęcie decyzji o zakupie" - czytamy w komunikacie.

 Za zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, Blikiem lub za pomocą Google Pay i Apple Pay. Strona, zgodnie ze standardami rynkowymi, szyfrowana jest certyfikatem SSL, podano także.

"Nowe systemy i rozwiązania magazynowe przyśpieszą wysyłkę zamówienia. Zgodnie z dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy innego urządzenia mobilnego" - czytamy dalej.

(Poczta Polska)

Nowy sklep internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie, przypomniano.

Czy to o to chodzilo, gdy zapowiadano, że Poczta Polska ma zostać przekształcona w dochodową firmę logistyczno-cyfrową?

Produkty finansowe
Produkt
Kwota
Okres
miesięcy

"Aktualnie Poczta jest niedostosowana do potrzeb rynkowych klientów oraz do sprostania konkurencji. Konieczne jest zatem przeprowadzenie szeregu działań w perspektywie krótkoterminowej (zapewnienie płynności, identyfikacja i eliminacja niegospodarności, zwiększenie efektywności wykorzystywanych zasobów), jak i długoterminowej (transformacja z nierentownej firmy listowej na dochodową firmę logistyczno-cyfrową)" - napisał MAP.

 

Źródło: ISBNews
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty