Wydatki na User Acquisition wzrosły o 5,8 proc. do 9,7 mln zł, a koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,8 mln zł (-14,6 proc.).
"Duże znaczenie dla osiągniętego wyniku miały mniejsze przychody z Hunt Royale, które były spowodowane niższymi wydatkami na UA w poprzednich miesiącach oraz testowaniem nowego podejścia do systemu ofert w grze. Pracujemy teraz nad jedną z największych aktualizacji Hunt Royale, jakie ta gra miała do tej pory, dzięki któremu gracze otrzymają dostęp do nowych postaci, artefaktów i funkcjonalności. Update planowany jest na czwarty kwartał, dlatego w sierpniu istotnie zwiększyliśmy wydatki marketingowe na Hunt Royale, aby do tego czasu rozbudować bazę użytkowników" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
W sierpniu 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (5,1 mln zł przychodów), Darts Club (2,3 mln zł) oraz Car Driving School Simulator (1,2 mln zł). Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 6,4 mln zł i stanowiły około 37 proc. w strukturze przychodów Grupy BoomBit. (PAP Biznes)
doa/ asa/