W odpowiedzi na powyższe pytanie ile można zarobić hmmm... hipotetycznie można zarobić miliardy w 10 miesięcy, nie wiem czy mam rację ale na to ile można zarobić jak Pan/i wie wpływa większa ilość determinantów np:
wielkość zainwestowanego kapitału, stosunek inwestora do ryzyka, koszty zarządzania kapitałem, wysokość stopy procentowej, poziom inflacji i,t.d. jak również trzeba spojrżeć na to z drugiej strony, "dużo" dla niektórych oznacza 200 zł a dla niektórych 5000 zł bądź jeszcze inaczej, dlatego nie rozumię o co chodzi.
Jestem studentem III-ego roku UŚ i pomyślałem, że może warto by było poszukać sobie dodatkowego źródła dochodu, ileż można na garnuszku rodziców siedzieć :/
Wiele się nasłuchałem na uczelni o firmie OVB więc doszedłem do wniosku, że sam obadam sytuację i umówiłem się na 4 spotkania z przedstawicielami. 2 było z oddziału katowickiego 1 z tarnogórskiego i 1 z koszęcińskiego
Wrażenia skrajne :/ Jeden był młody (23lata), troszkę nieogarnięty, miał problemy z wypowiedzią ale miał spory zasób wiedzy, Kolejny był nieco starszy już miał lepszą gadkę ale był ukierunkowany tylko na to abym od razu szedł w teren i pisał polisy, następny przyszedł w bojówkach i powiedział że załatwimy to szybko bo ma trening z kosza więc tylko mu podziękowałem za skompromitowanie firmy. Natomiast ostatni o rok ode mnie starszy ładnie ubrany zaciekawił mnie rozmową wytłumaczył wszystko zaprosił na szkolenie na które pojechałem i zobaczyłem jak to wygląda od środka. Po szkoleniu rozmawialiśmy jeszcze chwilę lecz doszedłem do wniosku, że brak mi cech potrzebnych do tej pracy chłopak podziękował, że przyjechałem i zaprosił gdybym zmienił zdanie.
Reasumując wypowiedź oraz wiele z poprzednich wypowiedzi, chciał bym napisać, że ludzie mający kontakt z firmą którzy pracują tam i (zarabiają cudowną kasę) mówią swoje, niezadowoleni klienci (którzy zawsze się znajdą) mówią swoje , osoby które podjęły się pracy lecz jej nie sprostały w ogóle się dziwią że OVB istnieje.