Szacunkowe przychody gry w sklepie Google wyniosły ok. 5 mln USD, a w sklepie Apple ok. 4 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 2 mln razy, a w App Store ok. 300 tys. razy.
Portal oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD.
Sensor Tower szacuje, że inna gra Ten Square Games, "Wild Hunt", w czerwcu przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych ok. 140 tys. USD przychodów i została pobrana 830 tys. razy. Gra "Let's Fish" - według szacunków - wypracowała 40 tys. USD przychodów i była pobrana 38 tys. razy.
Grę "Hunting Clash" pobrano w czerwcu w sklepie Google 100 tys. razy - po raz kolejny najwięcej spośród trzech tytułów Ten Square Games znajdujących się w fazie testów na części rynków (tzw. soft launch). Inne gry będące w fazie soft lauch, "Flip this House" oraz "Solitales", zanotowały odpowiednio 50 tys. i 20 tys. pobrań. Przychody "Hunting Clash" wyniosły 30 tys. USD, a dwie pozostałe gry osiągnęły po ok. 10 tys. USD przychodów. (PAP Biznes)
kuc/ asa/