Zysk operacyjny wyniósł 8,4 mln zł wobec 7,4 mln zł straty w I kwartale 2022 roku.
"Po wyhamowaniu dynamiki przychodów, którego doświadczyliśmy w 2022 roku, jesteśmy w pełni skoncentrowani na powrocie na ścieżkę wzrostu. Wciąż nie uwolniliśmy w pełni potencjału rynkowego naszego produktu - wyniki sprzedaży pozostają znacznie poniżej oczekiwań. Jednak I kwartał zazwyczaj nie jest dobrym prognostykiem wyników całorocznych, a wierzymy, że rok 2023 będzie dla nas znacznie lepszy niż 2022" - napisał w liście do akcjonariuszy Paweł Wieczyński, prezes DataWalk.
"Pierwsze oznaki nadchodzącej poprawy są już widoczne. Wartość zakwalifikowanych projektów w naszym lejku sprzedażowym wzrosła znacząco w pierwszych miesiącach 2023 roku, po ustabilizowaniu się w 2022 roku, zapowiadając przyspieszenie wzrostu przychodów w nadchodzących miesiącach. Łączna wartość projektów w naszym lejku po raz pierwszy w historii przekroczyła 40 mln USD, wzrastając o 59 proc. rok do roku - to dynamika wzrostu nie widziana przez nas od Q1 2021" - dodał prezes.
Poinformował, że głównym celem spółki jest zapewnienie sobie samowystarczalności finansowej tak długo, by do tematu ewentualnego pozyskania środków powrócić najwcześniej w 2024 roku. (PAP Biznes)
pel/