Jak podano, spółka planuje m.in. tworzenie wielu preprodukcji gier taktycznych, strategicznych oraz o różnej tematyce w celu sprawdzenia ich potencjału produkcyjnego oraz przyjęcie bardziej zrównoważonej polityki budżetowej, co w efekcie ma pozwolić na produkcję większej liczby tytułów przy ograniczonych kosztach działalności.
Współpraca z PlayWay zakłada sprawdzanie potencjału sprzedażowego, testowanie gier przez PlayWay Testing Center oraz wsparcie w zakresie marketingu, wydawnictwa, sprzedaży i kontaktów międzynarodowych.
W ramach działalności wydawniczej, spółka zamierza pozyskiwać tytuły do wydania także spoza grupy PlayWay i zakłada możliwość częściowego finansowania takich produkcji.
Spółka chce maksymalizować zyski z wydawanych produkcji tworząc kolejne ich wersje na inne platformy. Może dążyć także do odsprzedania niektórych aktywów, jeżeli będzie to opłacalne ekonomicznie.
Przedmiotem działalności Creativeforge Games jest produkcja wieloplatformowych gier komputerowych w obszarze gier taktycznych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od maja 2018 r. (PAP Biznes)
doa/ asa/