Spis treści:
reklama
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 34 | / | 2025 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2025-09-23 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| CAVATINA HOLDING S.A. | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Zawarcie znaczącej umowy kredytowej przez spółki zależne Emitenta i udzielenie zabezpieczeń przez Emitenta | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR – informacje poufne | ||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd Cavatina Holding S.A. z siedzibą w Krakowie („Emitent”) informuje, że w dniu 23 września 2025 roku spółki zależne Emitenta, tj. Cavatina SPV 19 Sp. z o.o. (Ocean Office Park budynek B w Krakowie), Jardin Sp. z o.o. (Ocean Office Park budynek D w Krakowie), Cavatina SPV 4 Sp. z o.o. (Equal Business Park budynek D w Krakowie), Cavatina SPV 15 Sp. z o.o. (Quorum Office Park budynek A we Wrocławiu), Cavatina SPV 12 Sp. z o.o. (Quorum Office Park budynek D we Wrocławiu), Cavatina SPV 8 Sp. z o.o. (Palio Office Park budynek A w Gdańsku), Cavatina SPV 14 Sp. z o.o. (Palio Office Park budynek B w Gdańsku), Cavatina SPV 7 Sp. z o.o. (Global Office Office Park budynek A1 i A2 w Katowicach), Cavatina SPV 11 Sp. z o.o. (Global Office Office Park budynek C w Katowicach), Cavatina SPV 25 Sp. z o.o. (Grundmanna Office Office Park budynek A w Katowicach)(łącznie „Kredytobiorcy””) zawarły z Erste Group Bank AG z siedzibą w Wiedniu oraz z LANDESBANK BADEN-WÜRTTEMBERG z siedzibą w Stuttgarcie oraz Raiffeisenlandesbank Niederösterreich-Wien AG z siedzibą w Wiedniu (łącznie „Kredytodawcy”) umowę kredytu („Umowa”). Maksymalna kwota środków udostępnianych w ramach Umowy wynosi łącznie 270.000.000 EUR („Kredyt”). Część kredytu w kwocie 237,5 mln EUR oraz 12,5 mln PLN zostanie przeznaczona na refinansowanie istniejącego zadłużenia poszczególnych budynków. Kredytobiorcy są dłużnikami solidarnymi w zakresie zobowiązania do spłaty Kredytów oraz wszelkich innych zobowiązań wynikających z Umowy. Kredytobiorcy spłacą Kredyt w kwartalnych ratach, począwszy od 31 grudnia 2025 r. Ostateczna spłata Kredytu (w kwocie równej pozostałej do spłaty kwoty Kredytu) nastąpi nie później niż w dniu 31 grudnia 2030 r. Uruchomienie Kredytu uzależnione jest od spełnienia określonych w Umowie warunków zawieszających, m.in. od: (i) ustanowienia określonych w Umowie zabezpieczeń (ii) potwierdzenie spełnienia wymaganych kowenantów finansowych na moment uruchomienia Kredytu (iii) przedstawienie wycen nieruchomości od każdego z Kredytobiorców; jak również (iv)przedstawienie wymaganej dokumentacji korporacyjnej i finansowej. W Umowie przewidziano m.in. następujące przypadki naruszeń: (i) niespełnienie w terminie przewidzianym Umową któregokolwiek ze świadczeń pieniężnych, o których mowa w Umowie, (ii) naruszenie zobowiązań finansowych przewidzianych w Umowie, w tym wskaźników LTV, DSCR i WAULT, (iii) wykorzystanie środków udostępnionych w ramach Kredytu w sposób niezgodny z celami określonymi w Umowie, (iv) z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy, zaprzestanie przez któregokolwiek z Kredytobiorców prowadzenia działalności gospodarczej, (v) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową, wystąpienie zmiany kontroli nad Kredytobiorcami. Z chwilą wystąpienia przypadku naruszenia, na warunkach określonych w Umowie możliwe jest, m.in.: (i) zaprzestanie wypłaty środków z tytułu Kredytu, w całości lub w części, (ii) stwierdzenie, że całość lub część Kredytu oraz innych świadczeń przewidzianych Umową i pozostających do spłaty jest natychmiast wymagalna, (iii) realizacja wszelkich lub niektórych uprawnień z tytułu zabezpieczeń Umowy. Stopy odsetkowe w skali roku przewidziane Umową wynoszą stopę równą sumie: EURIBOR 3M oraz marży Kredytodawców. Umowa przewiduje również zawarcie przez Kredytobiorców z Kredytodawcami umów zabezpieczających zmiany stóp procentowych w odniesieniu do zobowiązań objętych Kredytem. Na zabezpieczenie spłaty Kredytów oraz innych wierzytelności Kredytodawców wynikających z Umowy, Kredytobiorcy ustanowią lub spowodują ustanowienie m.in. następujących zabezpieczeń: 1. zawarcie „Umów przelewu na Zabezpieczenie” w ramach których Kredytobiorcy dokonają przelewu wierzytelności m.in. z polis ubezpieczeniowych, umów najmu, kontraktu budowlanego i gwarancji, umów o zarządzanie nieruchomością, oraz innych dokumentów i umów określonych w Umowie; 2. zawarcie „Umów o ustanowienie zastawów rejestrowych i zastawów zwykłych na prawach z rachunków bankowych”, w ramach których Kredytobiorcy ustanowią zastawy rejestrowe i zwykłe na rachunkach bankowych Kredytobiorców; 3. zawarcie „Umów o ustanowienie zastawów finansowych na prawach z rachunków bankowych”, w ramach których Kredytobiorcy ustanowią zastawy finansowe na rachunkach bankowych; 4. zawarcie „Umów o ustanowienie zastawu finansowego, zastawu rejestrowego i zastawu zwykłego na udziałach Kredytobiorców” w ramach, których Cavatina Holding S.A. ustanowi zastawy finansowe, rejestrowe i zwykłe na udziałach posiadanych przez Cavatina Holding w kapitale zakładowym spółek Kredytobiorców; 5. zawarcie „Umów o ustanowienie zastawu rejestrowego na zbiorze rzeczy i praw”, w ramach których Kredytobiorcy ustanowią zastawy na aktywach Kredytobiorców; 6. zawarcie „Umowy podporządkowania” zgodnie, z którą Cavatiną Holding S.A., Cavatina GW Sp. z o.o., oraz Cavatina Real Estate Services Sp. z o.o. podporządkują zobowiązania Kredytobiorców z tytułu pożyczek i innych zobowiązań od podmiotów powiązanych z Kredytobiorcami; 7. ustanowienie hipotek do wysokości 150% kwoty udzielonego kredytu na prawie własności nieruchomości oraz prawie użytkowania wieczystego nieruchomości należących do Kredytobiorców. Poza powyższym, Umowa zawiera również inne postanowienia powszechnie spotykane w umowach tego rodzaju. |
||||||||||||
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| CAVATINA HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA | ||||||||||||||||
| (pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
| CAVATINA HOLDING S.A. | Usługi inne (uin) | |||||||||||||||
| (skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
| 30-552 | Kraków | |||||||||||||||
| (kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
| Wielicka | 28B | |||||||||||||||
| (ulica) | (numer) | |||||||||||||||
| +48 536 288 119 | ||||||||||||||||
| (telefon) | (fax) | |||||||||||||||
| ir.contact@cavatina.pl | ||||||||||||||||
| (e-mail) | (www) | |||||||||||||||
| 6793154645 | 368028192 | |||||||||||||||
| (NIP) | (REGON) | |||||||||||||||
przewiń, aby zobaczyć całą tabelę
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2025-09-23 | Rafał Malarz | Prezes Zarządu | |||
| 2025-09-23 | Daniel Draga | Wiceprezes Zarządu | |||
| 2025-09-23 | Szymon Będkowski | Wiceprezes Zarządu | |||