Forum Po godzinach

Re: OVB - praca i system działania

Zgłoś do moderatora
Odnośnie egzaminów państwowych:
1. Czy skorzystał pan z odpowiedzi, które dostał pan podczas egzaminu ?? czy może oburzył się pan tym faktem i wywalił pan odpowiedzi do kosza i sam napisał test ?? myślę że odp jest prosta :)

2. W każdej firmie tak wyglądają egzaminy pańtwowe proszę podejść do jakiegoś biura TU w pana mieście obojetnie czy będzie to Hestia, Generali, Warta itd. (oczywiście jak pan zapyta wprost to napewno odpowiedzą, że to poważny egz itd), ale jak już pan pojedzie na egz to widok przeprowadzania egz będzie identyczny :) bo każdej firmie zależy poprostu na sprzedaży, obrotach i jak największej liczbie agentów. Tak więc czy to jest OVB, Skandia, Eruopartner, czy konkretne towarzystwa zawsze jest tak samo. Prowadzę multi agencję więc dokładnie wiem co mówię.

A co do systemu pracy w OVB to myslę, że trzeba dać troszkę od siebie i podszkolić się w produktach, żeby wiedzieć co w nich jest. A nie tak osoby powyżej piszące mówią, że one nie wiedziały tego - wniosek jesp prosty bo zwyczajnie nic się o niem nie dowiedziały, pomijając to, że opiekun jej niepowiedział. Jeśli ktoś liczy na to, że te produkty same wskoczą mu do głowy to niestety ale się mylli.

Moi klienci są informowani dosłownie o wszystkim o plusach jak i minusach czy to OC komunikacyjnego czy ubezp mieszkania, kredytu czy jakiego kolwiek innego produktu finansowego i nie dość że są pod wrażeniem przekazu informacji to sami przyprowadzają znajomych bo wiedzą, że mogą mi zaufać. Prawie za każdym razem słyszę te same słowa na koniec - jeszcze nikt nigdy nie przekazał mi tylu informacji co pan i nie poświęcił mi tyle czasu - zawsze się cieszę z tych słów bo wiem, że moja koncepcja, którą założyłem sobie na początku otwarcia działalności sprawdza sie i przynosi rewelacyjne efekty. A założenie było proste jak największa wiedza o produkcie i TYLKO I WYŁĄCZNIE PRAWDA przekazana klientowi , jesli czegoś nie wiem do dzwonię do centrali danego towarzystwa i pytam robiąc to przy kliencie, on wtedy wie że jest profesionalnie obsłużony.

A parafrazując czy w Castoramie czy innych sklepach jest pan tak samo obsługiwany jak pokazje to reklama w TV ?? bo mi czasem zdarza sie trafić na takiego "pomocnika", że brak słów chamowaci, nieuprzejmi i marudzący coś pod nosem.
A czy "p.Krysia" z okienka w banku obdzwoniła wszystkich swoich klientów, inwestujących w TFI, że pora wyciągać lub przekłdć pieniażki na fundusze mniej agresywne zamienić akcje na obligacje albo inne rozwiązania typu lokaty, konta oszczednościowe jak zaczynały się spadki dałbym sobie głowe obciąć, że zadna pani z "renomowanych" banków tego nie zrobiła

Tak samo jest wszędzie obojętnie jaka by to nie była firma to zawsze jest osoba, która nie mówi prawdy, jest niekompetentna w tym co robi, tak więc ocena i wrzucanie wszystkich do jednego wroka to nie jest najlepsza metoda bo zawsze może sie pan pomylić. Myślę, że w OVB też są kompetentni ludzie i uczciwie przekazujący informacje swoim klientom oraz tacy, który tylko wciskają produkt aby go przedać. Klient zakładający taki czy inny program finansowy w dłuzszym okresie czasu i tak wyjdzie na plus :)