Zacznę ten wątek od przypomnienia że nie jestem profesjonalnym inwestorem, nie mam wykształcenia z dziedziny finansów, jestem amatorem. Dlatego nie mogę nikomu doradzić, jak powinien inwestować, każdy tę decyzję powinien podjąć na podstawie własnych przemyśleń. Wszystko co tu napisałem traktujcie z przymrużeniem oka jako studium przypadku do celów edukacyjnych.
Ale najpierw wrzucam dwa wykresy - dla tych którzy znają lepsze sposoby na spędzenie niedzieli. W nich zawarte jest dużo więcej niż napisałem, nie musicie czytać. :) Prezentuje potężne strefy ruchu, prądy w których kurs Blirta powoli pływa. Pierwszy jest ogromny, sięga wejścia Blirta na NC, drugi wzrostowy trwa od połowy 2018 roku.
https://i.imgur.com/6X4d2DV.pnghttps://i.imgur.com/dWM2pgp.pngMiesiąc temu napisałem pierwszy post z serii Niekończąca się opowieść, a kilka dni później drugą część. Wszystkim którzy przeczytali te posty lub dali łapkę, komentowali dziękuję. Jak napisał tu gdzieś chyba Gepeto, poza wymianą poglądów, inwestowaniem, bycie tu stało się miłym towarzyskim rytuałem. :) Co do długości to się poddałem, ja nie umiem pisać krócej. Żałuje, ale chyba taka jest prawda… I jest coraz gorzej. Ten wpis jest kontynuacją dwóch poprzednich i będę o nich później wspominał, więc jeśli ich nie czytaliście, lub chcielibyście je sobie przypomnieć, to daje linki tu:
Niekończąca się opowieść 1 i