EBIT wyniósł 567,8 mln zł wobec 558,5 mln zł przed rokiem i był ok. 3,8 proc. wyższy od oczekiwań analityków na poziomie 547 mln zł.
Wynik EBITDA grupy wyniósł 673,4 mln zł, co oznacza wzrost o 3,7 proc. rdr. Konsensus PAP Biznes zakładał 648,5 mln zł EBITDA.
Przychody grupy wyniosły 7,607 mld zł, co oznacza wzrost o 10,6 proc. rdr. Analitycy oczekiwali przychodów w wysokości 7,714 mld zł.
Marża EBITDA wyniosła 8,9 proc., podczas gdy rok wcześniej było to 9,4 proc.
Wzrost sprzedaży LfL wyniósł 2,3 proc.
W III kwartale 2024 r. Dino Polska uruchomiło 69 nowych sklepów. Na koniec września 2024 r. sieć Dino obejmowała 2.572 markety. (PAP Biznes)
pel/ ana/