Jarku , porównanie z taksówką jest raczej nie na miejscu. Ci ludzie już to robili, ale teraz jeśli zechcą na nowo spróbować, muszą sprawdzić czy ludzie ich obdarzą zaufaniem. Mają z góry zapłacić 5 stów za tą próbę? Pisząc o darmowym programie na 3 miesiące, miałem na myśli właśnie taką sytuację, że każdy z osobna przekona się czy w ogóle będzie sens to dalej ciągnąć.
Ja osobiście nie bardzo wyobrażam sobie, że punkt z duża ilością takich niezapłaconych rachunków będzie mógł dalej funkcjonowac po zmianie szyldu. Wszystko zależy od ustalenia ilu było takich rachunków i klientów.
Ktoś się pytał, czym ja się zajmuję. Odpowiem. Mam między innymi punkt opłat, współpracuję z firmą działającą na zasadzie centrali. Dzisiaj sobie pluję w brodę, że się zdecydowałem na taką współpracę. Co prawda firma wydaje się być godna zaufania, ale wątpliwości pozostają. Przejść na niezależnego się nie da, bo umowa obowiązuje, a bardzo bym chciał. Powoli się zastanawiam, nad wsadzeniem czegoś innego do lokalu co pozwoliłoby z czasem zamknąć opłaty, a przejść na inną branżę. Albo to zamknać całkiem. Mam z tego pare setek na czysto po zapłaceniu pracownika i lokalu, a czasem i to nie, a obowiązki z tego jednak są.
Szczerze współczuję wszystkim poszkodowanym.