Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  15,90 zł , zmiana od tamtej pory: 6,92%

Re: Barbara

Zgłoś do moderatora
Z tym automatem to chyba jakies zarty. Kurs spada, bo nie ma zainteresowania i obrotow. Przeciez gdyby teraz ktos zechcial kupic 10000 akcji, to by tu byly podwojne widly i zaden automat by nie pomogl. Ten caly automat robi tu minimalne obroty. Mnie sie juz od paru lat wydaje, ze tu przedszkolaki za kieszonkowe pogrywaja. Ale moze to rzeczywiscie automat.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją. Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
FASING 3,66% 17,00 2018-02-16 12:24:54
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl