Ale wszystko co piszesz tylko udowadnia, że nie da się dopasować sytuacji poprzedniej. Upierasz się, że w dniu premiery nastąpi realizacja zysków i robisz to na podstawie przeszłych, niezależnych zdarzeń. Ale skoro jak sam napisałeś brak jest obrotów teraz, to dlaczego zakładasz, że nagle się one pojawią i zacznie się realizacja zysków? Kto niby będzie wywalał duże pakiety akcji skoro nie są one kupowane przed premierą? Ja twierdzę, że większy ruch się pojawi tylko w sytuacji, gdy gra super odpali. I będzie to ruch w górę, bo właśnie wtedy kapitał zacznie grać pod wyniki finansowe za trzeci kwartał. W tej chwili oczekiwania nie są jakieś wygórowane w stosunku do tej gry. Nikt nie próbuje na siłę twierdzić, że to będzie hit na miarę tego czego oczekiwało się od Cyberpunka od CD Projektu. Jakbym miał to określić na skali to moim zdaniem oczekiwanie jest takie, że gra sprzeda się tak z 7/10. Czyli dobrze, ale bez fajerwerków. Jak sprzeda się 6/10 to rynek machnie na to ręką.