Przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły w październiku około 48,1 mln zł (w tym Bytom 13,5 mln zł) i były wyższe rdr o 40,9 proc.
Łącznie od początku roku przychody w segmencie odzieżowym wyniosły około 507 mln zł (w tym Bytom 151,8 mln zł), co oznacza wzrost rdr o 52,3 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły około 24,9 mln zł i były wyższe rdr o 22,4 proc. Łącznie w okresie styczeń-październik 2019 roku sprzedaż w tym segmencie wyniosła około 273,3 mln zł (+21,1 proc.).
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października 2019 roku wyniosła 54,3 tys. m kw. (w tym Bytom 16,4 tys. m kw.). (PAP Biznes)
doa/ ana/