"Zarząd Grupy spodziewa się dalszego zwiększania skali prowadzonej działalności, co powinno skutkować kilkudziesięcioprocentowym wzrostem przychodów w ujęciu rok do roku. Uwzględniając długie, czasem kilkuletnie i bardzo skomplikowane procesy sprzedażowe, Grupa aktualnie skupia się przede wszystkim na pracy z kluczowymi klientami w Ameryce i Europie, równocześnie kładąc duży nacisk na zwiększenie efektywności procesów pre-sales oraz obsługi posprzedażowej. Emitent obserwuje sukcesywny wzrost popytu na oprogramowanie DataWalk, co potwierdza rosnąca liczba projektów w lejku sprzedażowym Grupy" - napisano w raporcie.
"W ocenie kierownictwa wysoka konkurencja na rynku IT w zakresie pozyskiwania zasobów nie stanowi istotnego zagrożenia co do dalszej realizacji strategii rozwoju, niemniej jednak może mieć wpływ na krótkookresowe wyniki finansowe Grupy z uwagi na rosnące koszty wynagrodzeń zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym" - dodano.
W 2022 roku wartość przychodów grupy DataWalk wyniosła 33,4 mln zł i była wyższa o 8 proc. w stosunku do 2021 roku. (PAP Biznes)
seb/ ana/