A ja myślę, że posty są na temat. Jeśli ktoś chce otworzyć punkt, to sobie poczyta, co się dzieje wewnątrz takiej firemki, bo piękną otoczkę na potrzeby sprzedaży produktu każdy może zrobić, no i może podjąć decyzję na współpracę z takim tworem bądź nie. Jak ktoś jest dobrym marketingowcem to sprzeda g..o w złotym opakowaniu i wmówi, że to sztabka czystego złota. A tu - możesz poczytać, czym ryzykujesz współpracę z tzw. siecią i co tak naprawdę mają w ofercie, bo jak pewnie zauważyłaś - wiele z tych ofert to marzenia uknute w chorych łepetynach, jak np.powiadamianie SMSem o wykonanym przelewie. Na dziś bank ma to jeszcze w sferze planów, przygotowań a oni już Ci proponują w ofercie - czyli łżą. Jak mogą mieć taką usługę, skoro ich bank jeszcze tego nie ma? Na Zachodzie za takie fałszywe oferty ludzie podają firmy do sądu. U nas to jeszcze jest mało popularne ale wkrótce nie będzie sobie można wypisywać w ofercie rzeczy, z takich czy innych powodów niemożliwych do zrealizowania.