ale przeciez moze sie interesowac spólką ---nie zależnie czy ma akcje czy nie. Bo przeciez zawsze kiedys sie kupuje jakieś papaiery z jakiegoś powodu I jesli bys wybierał na zasadzie losowania w ciemno bez nawet najmniejszego rozeznania sie w teamacie dlaczego mozesz zechcicec Lub nie zechcieć mieć akcji tej spółki w danym momencie ---to byłbys jak koleś przy ruletce w kasynie.
Dla mnie najwiekszy problem z 11 bit stanowią 3 kwestie ,
1. Zwiekszenie mocne kasy w wydawnictwo nie przeklada sie na na jego efektywność generowania proporcjonalnie wiekszej kasy do przychodów i zysków spółki ---jest wręcz odwrotnie ----juz tylko mysla zeby w ogole te projkety sie zwróciły
2. długość tworzenia GIER --- któr moim zdaniem bynajmniej nie wynika z braku ludzi ----ale z tym ze zmieniali koncepcje gier ---- co powodowalo wydłuzanie produkcji ----a to nie jest dobra wiadomosć ---MANOR LORDS tworzony przez mała grupkę ludzi ---robili nie wiele dłużej niż lub pownywalnie do Gier 11 bit , BAldurs gate 3 Byl wypuszczony juz w 2020 w EA ---po 3 latach wypuscili pełnoprawny produkt .----w 11 bit Ich 2 flagowe gry pojawiaja sie dopiero w debiutcie ----PO 6 latach od FROSTPUNKA 1
3. Wydaje sie że zbyt mocno odeszli od Żrodla ich sukcesów ---czyli od tego ze ICH GRY MOCNO DZIAŁAŁY NA EMOCJE GRACZY---i na identyfikacje sie GRACZY z światem który był przedstawiany prze TWOM i FP1 ---- chcąc byc moze trafic do szerszego odbiorcy mogli zagubić IMERSJE graczy ze swoimi najnowszymi produkcjami ----O to sie mocno burzą fani FP1 -----a to wlaśnie dzieki Idebtyfikacji Graczy ze swoimi Budowanymi Wioskami ---z Ludzmi ---z Widoczkami itp ----TAKI SUKCES ODNOSI ---- MANOR LORDS ---bo ludzie mają swobode kreowania tego świata na swoja modłe --pomimo ze są reguly i mechaniki w tej grze ktore prowadzą do sukcesu lub porazki ----ale Je mozna odkrywać na wiele sposobów i po swojemu ----Tego brakuje w FP2 jak sie ogladalo BETE--nie ma tej indywidualnosci i identyfikacji z miastem i jego OBYWATELAMI.
.