Odnosze się do 2 wypowiedzi:
- Google to nie wszystko - Marka to coś co ma Oponeo - a czego nie mają inni .
Czy chcąc poszukac coś w Googlu szukacie na Bingu jaki ma adres Google? Czy koupując na allegro - wpisujecie : aukcje internetowe w wyszukiwarce?
Otóż to. Za Oponeo przemawia ogromna marka wypracowana latami. Tysiące, setki tysięci dobrze obsłuzonych klientów, ponad 3letnia historia na GPW, setki artykułów, nagród, reklam - wszystko to sprawia, ze nawet jeśli OPoneo nie będzie pierwsze na hasło opony w Google - wygra z każdym oponiksem - czy jak mu tam (sprzedaż na tych spółkach jest setki razy mniejsza od OPoneo i nie uda im sie już skopiować tego pomysłu w Internecie - drugiego Allegro nie ma, a nasza-klasa kopiując facebooka też cieńko piszczy.
Należałoby spytać prezesa ile wejść na z ruchu bezpośredniego - tzn ile % osób wchodzących na stronę i kupujących opony wpisuje w przeglądarkę www.oponeo.pl - śmie twierdzić, ze bardzo dużo - nie zdziwiłbym się gdyby było ponad 50%.