Bardzo podoba mi się ta gra, ma dobry pomysł i jak na razie radzi sobie całkiem nieźle. Moim największym problemem jest brak ostrzeżenia dźwiękowego, gdy wróg wejdzie do bunkra, małe dranie przestraszyły mnie, gdy próbowałem szybko napić się drinka, a głód/picie itp. opadały bardzo szybko. Poza tym ulepszone animacje i lepsze sterowanie i myślę, że ta gra może być naprawdę dobra. Myślę, że nie muszę wspominać o błędach, ponieważ jest to wczesny dostęp i jest to oczekiwane, ale jak dotąd nie natknąłem się na żadne. Czekam na nadchodzące aktualizacje.
nieco omówić sterowanie.
1: Chciałbym móc najechać kursorem na przedmiot w moim ekwipunku i nacisnąć 1-0, aby przypisać go do paska skrótów, zamiast przeciągać go za każdym razem. Kliknięcie z wciśniętym klawiszem Shift może szybko przenieść przedmioty z ekwipunku do paska skrótów, ale jeśli chcę przedmiot w slocie 8, ale 4 5 6 7 są puste, nadal muszę przeciągnąć przedmiot do gniazda 8, aby go tam dostać.
2: Jest dużo przytrzymywania przycisków lub czekania, aż pasek się zapełni.
Na marginesie, bardzo podobała mi się implementacja kodu Morse'a.
Będę edytował moją recenzję, gdy będę więcej grać, ponieważ deweloper jest zainteresowany opiniami. czarownica wydaje się być w dzisiejszych czasach rzadkim zjawiskiem.
Wyjście i wczytanie gry po pierwszym uruchomieniu naprawiło niektóre z moich początkowych skarg. Na przykład funkcja rzutów działała jak funkcja upuszczania, dopóki nie trafiłem w 1 dzień i wróciłem do głównego menu i ponownie załadowałem grę lub zrestartowałem grę po rozpoczęciu pierwszego dnia.