Serio wierzysz w takie rzeczy?
Zauważ że ludzie piszą że przez miesiąc nie dostają odpowiedzi na maila.
Że przez ponad miesiąc nie mogą doprosić się o zwrot pieniędzy?
Że przez ponad miesiąc nie dostają zamoaien za które zapłacili?
Przenosiny magazynu czy zmiana ERP to sciema.
Takie rzeczy planuje się starannie z wyprzedzeniem i robi tak, aby były płynne.
Zresztą przecież przenosili już raz magazyn laurelli z Poznania do Bydgoszczy i najwyrazniek nie było wtedy takiej sytuacji.
Zauważ jak to wpływa na klientki i renome. Myślisz że któreś z tych poszkodowanych klientek zrobi ponownie zakupy? Że nie ostrzeże swoich koleżanek? Że negatywne opinie uda się zatrzeć?
Jestem zaskoczony sytuacja I jako inwestor uważam to za naganne zachowanie.
Zauważ że osób piszących ze nie dostają od miesiąca odpowiedzi na maile są setki.
Co to za absurdalny sposób prowadzenia firmy..
Komentarze są przerażające. Klientki od miesięcy nie dostają zerotow pieniędzy. Niektóre po tysiac złotych
Wisienka na torcie są komentarz które pojawil się wczoraj.
Kobieta przedstawiająca się jako osoba wynajmujaca laurelli sklep w Poznaniu napisała że od miesięcy ma niezapłacone faktury za najem.
Tam są ewidentnie jakieś duże problemy.
Wyglada jakby spisiali już laurelle na straty.
Statek tonie bez wcześniejszego kapitana.
Szok że dwudziestolatka potrafiła tak sprawnie prowadzić firmę a specjaliści nie mogą sobie poradzić.