Swoja droga spojrzcie na komy klientek i zobaczcie jakie dane z tego da sie wyciagnac:
Klientki podaja numery zamowien (np. 7857 zlozone 30 kwietnia, #9032 zlozone 12 maja). Najwyzsze to 9994. Numeracja jest niska, bo chyba w styczniu zmieniali system sklepu i pewnie sie wyzerowala. Czyli przez pelne 5 miesiecy mieli 10.000 zamowien, czyli 2000 na miesiac. No to zrobmy prosta matematyke: 2K zamowien * srednia wartosc koszyka w modzie 200 PLN = 400k Odejmijmy od tego 40% zwrotow co jest typowe w modzie. Wychodzi 240k na miesiac. chyba to malo? Czyli Laurella wygeneruje dla Immobile 2.88 mln przychodu rocznie w internecie. I chyba to optymistyczny wariant biorac pod uwage bojkot, ktory ma miejsce. Zestawcie to z przychodem ktory Laurella robila wczesniej - wedlug forbes w 2022 bylo to 24 mln. ciekawe kiedy to tak spadla sprzedaz - przed wejsciem gki czy po.
Pytanie po co im ta moda??? Chyba faktycznie jak ktos wyzej pisal "porozmawiamy o przyszlosci segmentu modowego" ma byc przyznaniem sie do porazki i odpuszczenie tematu. to wkoncu dziwne ze nei oddaja pieniedzy klientkom. moze nie maja?