Ma solidną, bo koszty się zwróciły, a gra nadal znajduję odbiorców. Przyznaję, że gra ma problem dotarcia do docelowych odbiorców (bardziej gracz stellaris/civ niż FP1), ale w końcu się przebije i wystrzeli przy okazji jakiegoś DLC.
A co do tego, że nie nabiorą fanów FP1 to nigdy tego nie zrobili. Gra od momentu preodrerów miała gameplay overview, który dokładnie pokazywał czym będzie. Ponadto 11bit słucha swoich fanów i wydaje FP1886 czy dokładnie to czego chcą fani plus w formacie liveservice, więc będzie kolejny mocny tytuł do portfolio.
Patrząc jak zoptymalizowana został The Alters i że w ogóle udało się zrobić taką grę jak FP2 na UE to pokazuje, że pracują tam ludzie ogarnięci (polecam dev talki oglądać). P8 oczywiście był stratą pieniężną, ale większosć pracowników zostawili. Więc masz ludzi doświadczonych w UE pewnie też jest sporo assetów i biblioteki kodu. Jak chcesz budowac narracje, że projekt zostaje zamknięty, a po nim pozostaję tylko kurz to polecam się doinformować :P Plus większość studiów gamedevovych ma jakiś projekt zamkniety na który wydali gruubszy hajs, ot specyfika branży. Co nie zmienia faktu, że 11bit nadal ma pełno pięniędzy na kolejne projekty i rozwój.