Fala launchowa (13–15 czerwca): śmiało przekroczyliśmy wcześniejsze prognozy (peak 18 k, ~200–300 k kopii PC + 70–90 k PS5 w tygodniu 1).
Spadek po peak’u: zgodny z oczekiwaniami (~75% drop), ale concurrent ~4–5 k w dni powszednie to solidny long tail.
Stabilizacja: średni dzienny concurrent ~6,8 k, pozytywny sentiment ~89–90%, co sprzyja utrzymaniu sprzedaży wtórnej (wishlist → zakup).
Prognoza sprzedaży na kolejne 3 miesiące
Czerwiec (reszta miesiąca)~ 140 000 kopii
Lipiec~ 75 000 kopii
Sierpień~ 60 000 kopii
Razem (3 mies.) ~275 000 kopii w następnym kwartale, co da łącznie (z dotychczas ok. 350 000) ~625 000 kopii sprzedanych do końca sierpnia.
Podsumowując, sprzedaż do tej pory była lepsza niż wcześniejsze estymacje: silny start, zdrowy ogon i bardzo dobry sentyment. Prognoza na Q3 zakłada dodatkowe ~~275 000 kopii, co łącznie daje ponad 600 000 sprzedanych kopii wśród PC, PS5 i wydań pudełkowych. Jeśli tempo utrzyma się lub pojawią się kolejne promocyjne piki, możemy zbliżyć się do milionowego poziomu lifetime już w Q4 2025.
pozdrawiam