Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1 880,00 zł , zmiana od tamtej pory: 57,18%

Re: KOMENTARZ FUTURES SERIA H TYDZIEŃ DWUNASTY

Witam. Jakiś czas temu na wątku „.. tydzień jedenasty” zadałam pytanie dotyczące waszych doświadczeń (sposobów) w tematyce rolowania kontraktów. Bardzo mnie to ciekawiło jak to robicie od strony praktycznej i na co należy zwrócić uwagę. Ewentualnie liczyłam na jakąś podpowiedź w niniejszym temacie w podstacji jakiegoś linku, gdzie może ktoś już coś takiego fajnie wytłumaczył. Temat jak dla mnie ważny gdyż za spekulację na kontraktach wzięłam się całkiem niedawno i totalnie nie mam doświadczenia w tym całym rolowaniu a wcześniej zajęłam pozycje krótkie na serii H i jakoś mi się widzi, że jeśli chodzi o serie H to może się nie koniecznie chcieć zamknąć przy poziomach, które by mnie zadowoliły, dlatego też być może zostanę z moimi krótkimi pozycjami trochę dłużej. Jakkolwiek niestety chyba się nie wstrzeliłam dobrze z moim pytaniem, chyba niezbyt był to dobry momencie gdyż był to weekend i koniec wątku i pewnie nikt do takich tam nie miał głowy. Podsumowując -  niestety nikt nic nie odpowiedział konkretnego w temacie. Tak, więc obmyśliłam plan samodzielnie i akcje rolowania przeprowadziłam (tak jak umiałam). Teraz krótko przedstawię swoją strategię i jej wykonanie. Jeżeli do tego, co zrobiłam macie jakieś konstruktywne uwagi lub podpowiedzi na przyszłość to będzie miło poczytać. Krytykę również przyjmuje z pokorą o ile jest merytoryczna i nie jednozdaniowa. A teraz fakty. ZAŁOŻENIA: 1. Muszę podczas jednej sesji nabyć na serii H tyle L co na serii M nabędę S (bałam się to robić na dwóch różnych sesjach, gdyż oceniam iż jesteśmy w takim momencie, że zmiana indeksu w ciągu jednej sesii na południe może osiągnąć nawet około 4%). 2. Po przeanalizowaniu odchyleń punktowych pomiędzy seriami H i M stwierdziłam, że maks to 20 pkt. , minimum to 5 pkt. zaś średnia to około 10 pkt. Dlatego postanowiłam wybrać sesję, która raczej będzie