Dużo ładnych słów, trochę konkretów, ale tu zupełnie nie o to chodzi. Spółka potrafi dowozić światową jakość (jak ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, to polecam spojrzeć na oceny Ghostrunnera 1 i 2 na Steam oraz Metacritic). Nie czekamy tu na produkcję, która jest symulatorem akwarium, tylko na najważniejszy projekt studia, który ma duże szanse na sukces.
Na sucho można przyjąć część Twoich argumentów, ale teraz jest czas na wybór. Szereg niewiadomych powoduje, że ponosisz większe ryzyko, ale jak projekt wypali, to zyskujesz potężną premię. Możesz czekać, aż będzie mniej znaków zapytania, ale to może oznaczać, że będziesz wchodzić po 5-6 zł, więc w długim terminie Twoja premia będzie dużo skromniejsza.
A do tego dochodzi niewiadoma związana z prezentacją dema, artworków czy gameplaya. To sprawia, że nie jesteś w stanie ocenić optymalnego czasu wejścia w ten biznes.