49,7000 zł
1,43% 0,7000 zł
Bank Handlowy w Warszawie SA (BHW)

Forum giełdowe spółki HANDLOWY

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
Dlaczego zachowuje się gorzj od rynku? ~akcjonariusz 7 2015-07-20 14:07
minki co po 127zl brali 125 haha hihi zal 98zl !!!!!znowu ~jak 3 2015-07-17 22:13
Bank wybrany by odkupić go taniej Tak gra spekuła ~Noble 20 2015-07-14 12:47
podatek bankowy ~mw 9 2015-07-13 12:44
Spółka dnia: HANDLOWY 10.07.2015 ~mikołaj 1 2015-07-10 14:38
zgadywanka ~mw 5 2015-07-09 18:31
Kupno akcji przez członka zarzadu ~metalowiec 3 2015-07-08 11:05
Jutro nowa zabawa.... prof_wiatr 29 2015-07-08 09:07
Teraz czekamy na kasę...... prof_wiatr 45 2015-07-02 14:50
HANDLOWY ANALIZA AKCJI ~pooost 2 2015-07-01 14:07
Dywidenda Uchwalona czyli co zrobią spuszczą jeszcze niżej ~Noble 5 2015-06-23 15:22
CitiEXIT Pełna ewakuacja? ~Noble 5 2015-06-22 11:11
Dobra spółka, więc zasługuje by po spuszczeniu odkupić taniej ~Noble 15 2015-06-21 13:03
Handlowy - podwójne dno, cel 122 zł luqas87 17 2015-06-20 10:04
po ile uda sie kupić ~zala 6 2015-06-19 17:45
Handlowy ~mw 1 2015-06-19 17:14
Handlowy - spora przestrzeń do wzrostów luqas87 8 2015-06-10 11:48
Kurs ja ta lala ~mka 1 2015-04-15 14:58
Handlowy - szansa na podwójne dno luqas87 25 2015-04-09 20:00
6,5% dywidendy....nic tylko dobierać ~qwe 16 2015-03-11 13:30
7,1 % dywidendy i nie widać runu na akcje..... ~ben 4 2015-03-11 13:07
a tak zle pisza o zarzadach bankow ~Yet 2 2015-03-11 12:40
HANDLOWY ~Kazimierz 1 2015-03-11 09:05
Kanal wzrostowy ~pan d 59 2015-03-04 08:04
Handlowy - analiza ~hako875 2 2015-02-18 11:12
czy banki bez franków dzisiaj odbiją zmiana ksiegowania kasy na BFG leps ~kasg 2 2015-02-16 09:40
gdzie się zatrzymamy ?? ~Amator 4 2015-02-12 01:54
200 zl premi od Citi Handlowy ~Citi 1 2014-10-31 13:05
od bankow analitycy !!!uciekac z bankow!! tu i tak 98zl !!!!!!!!!!!!!!!! ~daleko 2 2014-10-23 11:55
wyprzedaz w europie dax najnizej od 2 lat itp szok jak uciekaja !!!!!!!! ~silna 1 2014-10-15 16:13
[x]
HANDLOWY 1,43% 49,70 2019-11-14 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.