Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

CCC chce reaktywować marki Simple, Americanos i Badura

Grupa CCC chce reaktywować marki Simple, Americanos i Badura - poinformowali przedstawiciele spółki.

fot. Marek Wiśniewski / Puls Biznesu

"W naszym portfolio pojawią się trzy nowe marki własne: Simple, Americanos i Badura" - powiedział na konferencji prezes Marcin Czyczerski.

reklama

Przewodniczący rady nadzorczej CCC Dariusz Miłek poinformował, że grupa kupiła brandy, a nie całe przedsiębiorstwa.

"Kwot nie ujawniamy, łącznie to kilka małych milionów złotych. Myślę, że na sprzedaży tych produktów jesteśmy w stanie odrobić tę kwotę w jeden miesiąc" - powiedział Miłek.

Marki strategiczne grupy CCC to Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, Sprandi i DeeZee. Odpowiadają za ponad 60 proc. sprzedaży.(PAP Biznes)

pel/ ana/

Źródło: PAP Biznes
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty